2. #Selena Gomez: Good for you

csütörtök, július 09, 2015


A Disney hercegnőből avanzsált pop-üdvöske közel egy év kihagyás után ismét visszatért egy tőle szokatlan dallal. Bár azért a Heart wants what it wants és eközött a dal között is van némi hasonlóság, mégpedig nekem úgy tűnik Selena kezd kicsit megkomolyodni és kinőtt a Love you like a love song-os édi bédi imázsból. Ez a változás szerintem nagyon is előnyére vált, egyrészt ez sokkal jobban áll neki, másrészt pedig 23 évesen ez már elvárható.
Azt azért leszögezném, hogy Selena sosem volt nagy kedvencem, ezután sem lesz, nem áll közel a szívemhez ez a stílus sem, illetve még mindig azt gondolom, hogy az énektudása hagy némi kívánni valót maga után.




A dal számomra unalmas, nem vagyok ennek a stílusnak a kedvelője és igazából a szöveggel sem tudok azonosulni, mert hiába nyilatkozta azt Selena, hogy a dalban arról énekel, hogy mennyire jó érzés, ha valakinek a kedvében akarsz járni, és jól szeretnél kinézni miatta én mégis érzek benne egy kis megalázkodást, alávetettséget. Ne értsetek félre, nem én vagyok a feminista mozgalom vezetője, de nekem rögtön Anna jutott eszembe a Szürke ötven árnyalatából, amikor meghallottam.

A videoklip sem igazán adja vissza a dal mondanivalóját, mert szerintem Selena annyira erőltetetten próbált szexi lenni, hogy az egyik pillanatban úgy nézett ki, mint aki be van állva, a másikban pedig, mint egy pszichopata. A helyszínek és a fények, illetve szerintem a ruhák is nagyon el lettek találva, visszaadják ezt az intim, bensőséges, nyugodt hangulatot, úgy hogy ezt egyértelműen Selena, esetleg a rendező rontotta el. Sokszor fogtam a fejem, hogy ezt most tényleg komolyan gondolják? Ilyen volt, amikor Sel a földön fetrengett és a hasát fogta, mint akinek alhasi görcsei vannak. A másik WTF pillanat az volt, amikor egy üveg falat püföl Selena egy teljesen oda nem illő szövegrészletnél. Szerintem egy kicsit túl dramatizálták akkor a dolgot.

Összességében úgy tűnik Selena jó úton halad afelé, hogy megtalálja a saját stílusát, és őszintén azt gondolom, hogy ennél csak jobb dalokkal fog ezután kijönni.

Értékelés: 5/10 Látom a fényt az alagút végén, ezért egy biztató 5-öst adok. 






You Might Also Like

0 megjegyzés

m