18. 5 Seconds of Summer: She's kinda hot

szerda, augusztus 05, 2015

Sziasztok! Ahogy ígértem itt is vagyok a klipvéleménnyel, és tudom tegnapra ígértem, de túl friss volt az élmény. És ezennel be is fejeztem az ömlengést, és megpróbálok egy teljesen objektív rajongás mentes véleményt írni. 


A fiúk körülbelül két hete jelentették meg a számot, amihez rögtön dalszöveges videót is kaptunk. Ez a 5SOS második stúdió lemezének legelső dala. Sajnos arról nincs információm, hogy az új album mikor jelenik meg, csak annyi konkrétat tudunk, hogy remélik 2015-ben. Hát mi is!



Dal: A dal tipikus 5SOS mégis más, mint az előzőek és nagyon is jó értelemben. Őrült, pimasz és fülbemászó, viszont végre hordoz magával egy kicsit mélyebb mondanivalót is annál, hogy milyen tökéletesen néz ki a lány az American Apparel alsóneműben. 
Stílusát tekintve is eltérő, egy kicsit keményebb a hangzásvilága, punk-rockosabb és nagyobb szerepet kap a basszus gitár is. Nagyon örülök, hogy a fiúk ilyen jó irányba haladnak a zenéjüket tekintve, rengeteget fejlődtek és ez a dal remek irány a második albumhoz. 

Klip: Megint csak azt tudom mondani, hogy tipikus 5SOS, a legjobb értelemben. Nagyszerűen passzol a dalhoz, mégsem túl sok, nem akar több lenni annál, ami. A koncepció is jó, megtalálták a tökéletes szereplőket, helyszíneket. Nagyon tetszik, ez a retrós dolog és az olyan apróságok sem elhanyagolhatók, mint a kis animációk, vagy éppen a kamion díszlete. (Nem is a 5SOS lenne, ha nem tűnne fel egy olyan őrült dolog, mint a kikötözött kerti törpe. )
Aminek még nagyon örültem, hogy Ashton is sokat szerepel a klippben. Sajnos szomorú tendencia, hogy a dobosoknak kevesebb szerep jut, de hál istennek ezt a fiúk megcáfolják, bár ehhez valószínűleg az is hozzájárul, hogy mindegyikük énekel, 
Megkapjuk az oly sokat látott utcai koncert jelenetet is, lázadó tömeggel, ami annyira jellemző srácok videóira. És pont itt van a lényeg: önazonosak maradtak ekkora sikerek után is. 
Ha bármibe beletudnék kötni, az az lenne, hogy kicsit kívülállónak éreztem a fiúkat, értem ezzel azt, hogy lehetett volna mondjuk Luke a pszichiáternél, vagy burogathatták volna Michael-t mindenféle müzlivel és úgy talán hitelesebb lett volna a dolog. 

Összességében: A fiúk nagyszerű irányba indultak el, remélem a második albumuk csak ilyen, illetve ennél jobb dalokkal lesz tele. Azt hiszem a mostanában a 5SOS az összekötő kapocs a mainstream és a punk-rock világ között, ami miatt nagyon hálásak lehetünk nekik. 

Értékelés: 9/10 Igazából nyolc pontot szerettem volna adni, a pluszpont azért jár, mert Luke eszméletlenül néz ki farmerkabátban és mert Ashton haja egyre hosszabb. Sorry, not sorry. 

Ti mit gondoltok a dalról és a videóról? Egyetértetek velem? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Sok fan szerint ér még egy plussz pontot, hogy a klipp miatt Luke végre megborotválkozott. Amúgy igazad van, bár én hiányolom Ash-ről a bandanát, de nem lehet minden a kedvünk szerint. Már várom a magyar szöveget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem igazából mindegy, hogy Luke meg van borotválkozva vagy nincs mindenhogyan tökéletes. :D
      Holnap fent lesz a fordítás! :)

      Törlés

m