4. #Zene TAG

hétfő, július 20, 2015

Pár napja már készülök nektek ezzel a bejegyzéssel, és végre sikerült befejeznem. Ezt a TAG-et a Pretty Pointless Posts című blogon találtam és amint megláttam egyszerre tudtam, hogy muszáj lesz kitöltenem. Imádom a TAG-eket és a zenét, és emellett a blog szempontjából is hasznos, hiszen egy kis betekintést nyerhetek az eklektikus és csapongó zenei ízlésembe. 

1: A song you like with a color in the title - Egy dal, amit szeretsz és egy szín van a címében
A My Chemical Romance a második kedvenc bandám, hihetetlen érzelmeket tud kiváltani belőlem egy-egy daluk. Ez most pont nem az, viszont szerintem az együttes valaha volt leghíresebb dala.


2: A song you like with a number in the title - Egy dal, amit szeretsz számmal a címében
Minden ember a földön hallott már a Green Day nevű ikonikus punk-rock együttesről, aki pedig egy kicsit is jártas ebben a világban kivülről fújja ezt a számot. 

Mivel hatalmas zenerajongó vagyok muszáj még egy számot beszúrnom ide. Imádom az Ivan and the Parazolt. Nem is igazán a számaik miatt hanem azért, mert ebben a mainstream zenei világban mernek mások lenni és egyszerűen zseniálisak.(Aki nem tudná egy magyar együttesről beszélünk.)


3: A song that reminds you of summertime - Egy dal, ami a nyárra emlékeztet
Nekem pár éve a nyár egyenlő Volt fesztivál, ezért nem is tudnék mást beszúrni.

4: A song that reminds you of someone you would rather forget about - Egy dal, ami olyasvalakire emlékeztet, akiről inkább elfeletkeznél 
Igazából kicsit csalok, mert ezt a bizonyos személyt én egyáltalán nem szeretném elfelejteni, ellentétben kb. mindenkivel a környezetemben.


5: A song that needs to be played LOUD-Egy dal, amit csak hangosan lehet lejátszani
 A FOB számomra egy olyan világot képvisel, ami a mainstream és az underground között áll, vagyis annak aki nem igazán szereti a punk-rock világot is bőven befogadható a banda zenéje, Patrick pedig egy nagyszerű énekes.




6:A song that makes you want to dance - Egy dal, amitől legszívesebben táncra perdülnél
 Nagyon gondolkodtam, de nem jutott eszembe semmi elektro-house dance mix vagy akárminek is hívják ezeket, viszont nem rég voltam Rise Against koncerten és hatalmas bulit csináltak a srácok, szóval szívesen ugrálok és headbangelek erre a számra mindig. 

7: A song to drive to - Egy dal vezetéshez
 Taylornak egész jó számai vannak mióta levetkőzte a county stílust, és amit igazán szeretek benne, hogy nagyon sokszínű és nagyon meghatározó hangulatú dalokkal rukkol elő. Egy percig sem gondolkodtam azon, hogy ez a megfelelő dal a vezetéshez.

8: A song about drugs or alcohol - Egy dal drogokról vagy az alkoholról 
Nem rajongok túlságosan a hölgyért, valószínűleg egy egyslágeres csoda unalmas hanggal, viszont a dal grunge, vadulós hangulata megfogott, bár nem tudom, hogy ha ilyeneket játszanak éjjel nappal a rádióban, tv-ben mi lesz a mai 13 évesekkel. Nem túl szép példa.

9: A song that makes you happy - Egy dal, ami felvidít/boldoggá tesz
Két nappal ezelőttig nem igazán figyeltem fel a srácokra, persze tudtam a létezésükről, de nem hallgattam őket. Aztán tegnap előtt este random rákerestem általam kevésbé ismert előadókra és milyen jól tettem, mert hatalmas kincsre találtam. Az 5SOS egy imádnivaló lájtos punk-rock banda, akik ugyan nem a zenei élet csúcsa, de nem lehet őket nem szeretni. Két nap alatt kb 50x hallgattam meg ezt a dalt és nem tudom nem végig vigyorogni az egészet olyan hatással van rám. Azt hiszem a környezetem már kb. 100x hallotta, mert ha épp nem hallgatom akkor éneklem. Az utcán, a mosdóban, éjjel ha felkelek inni, és még álmomban is. 

10: A song that makes you sad - Egy dal, ami elszomorít 

 Hirtelen két dal jutott eszembe, muszáj volt mindkettőt beszúrnom, hiszen mindkettő elszomorít a maga módján. A Hurt miatt csendesen sírdogálok néha, a Bittersweat Memories alatt viszont legszívesebben tányérokat törve zokognék. 

11: A song that you never get tired of - Egy dal, amit sosem unok meg
 Fanatikus vagyok zenék terén, szóval reggelig tudnám sorolni. Ha valami egyszer megtetszik, az örökre a szívemben marad és sosem unom meg, max kicsit szüneteltetem és ha újra meghallom örülök a fejemnek.

12: A song from your preteen years - Egy dal kiskamasz-koromból
 Bár mondhatnám, hogy már akkor is jó volt a zenei ízlésem, de hát nem. Bár ez is hozzásegített ahhoz, aki vagyok és nem fogom szégyellni, így visszahallgatva pedig nagyon szép emlék.
Egyébként örülök hogy Krisz végül megtalálta, azt amibe igazán nagy tehetség (fotózás), hiszen mint ember is nagyon szerettem.

 13: One of your favorite 80’s songs - Egyik kedvenc dalom a '80-as évekből
 Ki más is lehetne, mint a legenda?

14: A song that you would love played at your wedding - Egy dal, amit szeretném, ha játszanának az esküvőmön
 Két dalt is választottam az első egy igazán őszinte, sallang mentes szerelmi vallomás, a másik pedig a tipikus sírjuk véresre a szemeinket dal.

15: A song that is a cover by another artist - Egy dal, amit eredetileg más ad elő
 Természetesen nem tudok csak egyet választani. A Titanium egy remek dal, csak nem éppen a David Guetta verzióban. A Summertime Sadnessel is pont így vagyok, mert sajnos vagy nem Lana hangja nem áll túl közel a szívemhez, viszont Miley zseniális. Az utolsó pedig egy elég merész húzás a Bastille-tól hiszen enyhén szólva nem veszik komolyan a dalt, amit meg is értek, hiszen nem is lehet komolyan venni. Az elején például felcsendül Eminem Loose Myself című száma, ezzel is utalva Miley botrányos viselkedésére, de ezen kívül is találunk utalásokat érdemes figyelmesen hallgatni. Nagyon vakmerő és ötletes és persze igaz.

16: One of your favorite classical songs - Egyik kedvenc klasszikus zeném
Nem vagyok nagy klasszikus zene rajongó, az énekórákat is kínzásnak fogtam fel, de Vivaldi Négy évszaka mindig is tetszett.

17: A song that you would sing a duet with on karaoke - Egy dal, amit szívesen karaokéznék duettben
 Sose voltam oda különösebben a Camp Rock-ért, de ez a dal a valaha volt legjobb Disney duett és a film megjelenése óta el akarom énekelni valakivel. 

 18: A song from the year that you were born - Egy dal az évből, amikor születtél
 1997. Fogalmam sincs milyen zenék jelentek meg akkoriban, de azt történetesen tudom, hogy a valaha volt legszebb rockballada, ehhez az évhez köthető.

19: A song that makes you think about life - Egy dal, ami elgondolkodtat az életről

 Mostanában ez a merengős számom, érdemes meghallgatni tényleg nagyon elgondolkodtató. Ezen kívül imádom, mert Bastille, mert a Csillagainkban a hibára emlékeztet és mert felcsendült az egyik kedvenc sorozatomban a Vámpírnaplókban is.

20: A song that has many meanings to yo- Egy dal ami sokat jelent neked 
 Hihetetlenül szerencsés vagyok, hiszen kétszer is láthattam élőben a kedvenc bandámat a Thirty Seconds to Mars-ot. Ez a dal azért jelent különösen sokat nekem, mert több felvétel is van a videóban arról a bizonyos koncertről, úgyhogy nehezen tudom sírás nélkül végignézni. (Például a Nirvanás pólós imádnivaló kislány is a magyarországi koncerten volt. )

És megint csak, hihetetlenül szerencsés vagyok, mert láthattam a harmadik kedvenc bandámat is élőben körülbelül egy hónapja, zseniálisak voltak, felejthetetlen élmény és játszották a kedvenc számomat is, amiért külön köszönet nekik. Nem meglepő, hogy végigbőgtem.

 Több ember is eszembe jut róla, akiket elvesztettem, illetve ez az MCR búcsú dala, ugyan is feloszlottak, szóval ez a szám mindent jelent nekem.

21: A favorite song with a person’s name in the title - Egy kedvenc dal, aminek a címében egy személynév van


22: A song that moves you forward - Egy dal, ami előre visz


23: A song that you think everybody should listen to - Egy dal, amit szerintem mindenkinek meg kéne hallgatni
 Persze, hogy képtelen vagyok egyet választani. Legszívesebben az összes zenét, amit szeretek belinkelném, mert küldetésemnek érzem a nagyszerű, de kevésbé ismert zenéket megismertetni és megszerettetni az emberekkel. Erről anyu és a barátaim sokat tudnának mesélni.

24: A song by a band you wish were still together - Egy dal egy bandától, akik szeretném, ha még együtt lennének
 Kérlek MCR, kérleeeek, kéééééééééééérlek.

25: A song by an artist no longer living - Egy dal egy olyan előadótól, aki már nem él
 LEGENDÁK.

26: A song that makes you want to fall in love - Egy szám, amitől szerelmes akarok lenni

 27: A song that breaks your heart - Egy dal, ami összetöri a szívem

 28: A song by an artist with a voice that you love - Egy dal olyan előadótól, akinek imádod a hangját

 29: A song that you remember from your childhood -Egy dal, a mire gyerekkoromból emlékszem

 A szüleim nagy Edda fanok, kiskoromban nagyon sokat hallgattam ezt miattuk.  Krisz Rudiba pedig egyenesen szerelmes voltam kb. 5 évesen, de ki nem?. Szép emlékek.

 30: A song that reminds you of yourself - Egy dal, ami magamra emlékeztet
 No comment.

Nos ennyi lett volna ez a "rövidke" bejegyzés, ha kedvet kaptatok hozzá, töltsétek ki ti is és linkeljétek kommentben, nagyon kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is. Esetleg van olyan dal az én listámból, amit ismertek/szerettek? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

m