45. 5 Seconds of Summer-Jet black heart

szombat, január 02, 2016



Nem igazán hiszek a sorsban, de azt gondolom az, hogy pont idén nyáron lettem 5SOS rajongó az egy sorsszerű pillanat volt az életemben. Körülbelül a She's kinda hot megjelenése előtt két nappal szerettem bele a She looks so perfect-be és az Amnesia-ba, de igazából legbelül éreztem, hogy ezek a srácok sokkal jobb dalokat is tudnak írni, hogy bennük sokkal több lehetőség van.
Aztán bumm jött a She's kinda hot, ami már fényévekkel más és jobb volt, mint az eddigiek, majd sorban jelent meg a Fly Away, a She's kinda hot EP, a Jet Black Heart, majd a legújabb album a Sounds Good Feels Good. 

A SGFG-ről először a She's kinda hot-hoz, majd a Hey everybody-hoz és végül pár napja a Jet Black Heart-hoz készült klip. 



Dal: Kicsit komolyabb, "sötétebb", depresszívebb, mint amit eddig megszokhattunk a bandától, bár ha valaki az új albumon hallja, neki már nem lesz olyan meglepő, mert ott helyet kapott több hasonló hangvételű dal. Nagyon mély a mondanivalója, mégis hatalmas energiák vannak benne és egyértelműen érzékelni, hogy ez Michael dala. Szerintem elég könnyű vele azonosulni, hiszen mindenkinek vannak rossz napjai, hetei, amikor teljes mértékben át tudja élni ezt.  
Lehet, hogy nagy szavak, de azt gondolom, ez a valaha volt egyik legjobb 5SOS dal.

Videó: A videó koncepciója nagyon egyszerű, mégis nagyszerű. Különböző nemű, bőrszínű, vallású és nemi beállítottságú rajongókat kértek fel a srácok, hogy szerepeljenek a klipben. Valószínűleg ezzel az volt a céljuk, hogy megmutassák valóban általános érvényű dal, hogy mindenkinek vannak nehézségei az életben, sosem vagyunk egyedül a problémáinkkal. Elképesztő, de egyben szívszorító volt látni, mennyit jelent Michael-nek ez a dal, de a többi srác is rendesen kitett magáért. Megkaptuk a tipikus hangszeres jeleneteket is, hiszen  többször elmondták már, mennyire fontos nekik, hogy ők egy igazi banda, akik a saját hangszereiken játszanak. Egy apró, vagy talán nem is annyira apró negatívumot tudnék elmondani. Nagyon, de nagyon kíváncsi lettem volna a klip szereplőire, hiszen a videó elején úgy szól a felirat, hogy "hallani akartuk a történeteiteket". Nos, én is szerettem volna hallani az ő történetüket, remélem ha készül behind the scenes videó, kicsit többet megtudhatunk majd róluk mi is.

Értékelés: 10/10 Egyszerűen nem tudok kevesebb pontot adni. Hihetetlenül büszke vagyok a srácokra az új album miatt!

Ti mit gondoltok a dalról és a videóról? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

m