34. Taylor Swift - Wildest dreams

vasárnap, szeptember 06, 2015

Sziasztok! Hogy telt az első őszi hétvégétek? Nekem hál' Istennek sikerült kialudnom magam, és igyekeztem kiélvezni az utolsó nyári napsugarakat, remélem nektek is hasonlóan jól telt. 




Taylor Swift-el nagyon kettős a "kapcsolatom", mert egyrészt nem igazán az én stílusom sem a country, sem pedig a mostanában jobban előtérbe kerülő pop vonal, másrészt, mert vannak olyan számai, amiket egyszerűen imádok és nem mennek ki a fejemből (Blank Space, Style), vannak viszont olyanok, amiktől a falra tudnék mászni (We are never ever getting back together, Shake it off.) Elárulom nektek a Wildest dreams az első kategóriába tartozik.



Az énekesnő nagyon extravagáns körülmények között jelentette meg a klippet, ugyanis a premierre a VMA-n került sor. Nos, ha ez nem promóció, akkor nem tudom mi az. 

Dal: Mint már írtam korábban is, Taylor Swift számait én általában két kategóriába sorolom: nagyon jó vagy pedig elviselhetetlen, nem igazán van átmenet. Mivel a dal hasonlít a Style-ra stílusban, ezért nálam a nagyon jó kategóriába került. Bár azt gondolom, nem egy azonnal szerelembe esem dal, kell neki pár hallgatás, még átjön az igazi varázsa. 
Stílusát tekintve, kevésbé popos, ami szerintem nem probléma, és tudom, hogy nem egy jó dolog, de nekem mániám a hasonlítgatás, ezért azt kell, hogy mondjam kicsit Lana Del Rey-es. 

Videó: Bár ez nyilván nem csak az ő érdeme, de nem véletlenül tarolt az éneksnő az idei VMA-n (is). Taylor sorra adja ki a jobbnál-jobb klippeket. Nekem az abszolút favorit az a Blank Space, de a Wildest Dreams erősen vetekszik vele. Meglátszik, hogy ugyan az a rendező, elképesztő mindkét videó. 
Nekem vesszőparipám, hogy egy klip akkor jó, ha az egy történetet mesél el, illetve ha aktív szereplője az adott énekes, hiszen akkor sokkal hitelesebben sikerül. Nos, ebben az esetben mindkét dolog tökéletesen megvalósul, mellé pedig hihetetlen látvány, jól megválasztott helyszínek, tökéletes rendezői, vágói munka és Taylor színészi képességei is társulnak. 

Összességében: Nagyszerű a dal, de a videó koronázza csak meg igazán, ami egyszerűen varázslatos, és magávalragadó. Számomra ilyen egy tökéletes klipp.

Értékelés: 10/10 A dal egy 8-ast érne körülbelül, de a videó simán felhúzza tízesre. nem is kellet gondolkodnom rajta.


Ti mit gondoltok a dalról és a videóról? Egyetértetek velem? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

m