13. Austin Mahone: Dirty Work

szombat, augusztus 01, 2015

Sziasztok! Mára egy klipkritikát hoztam nektek, a visszatérő tinisztár Austin Mahone legújabb daláról. 



Először is szeretném leszögezni, hogy nem igazán követtem/követem nyomon Austin munkásságát, csak és kizárólag a What about love című számát hallgatom rendszeresen, mivel az általa képviselt zenei világ nem az én ízlésem. Nekem nagyon egy szinten van Justin Bieber-rel, talán még nála is sekélyesebb, felszínesebb és fantáziátlanabb dalokkal rukkol elő rendszeresen, és az Mmm Yeah című száma számomra a zenei élet mélypontja.



Egy ideje már nem hallhattunk róla, utoljára 10 hónapja jelent meg videója Secrets címmel, viszont körülbelül két hete nyilvánosságra hozta legújabb dalát, majd pár napja a videóklipet is. 

Dal: Visszatérő dalában Austin kissé újra értelmezi az éjszakai műszak, illetve a piszkos munka fogalmát. Számomra egy kicsit retro beütéssel bír, és véltem benne felfedezni egy kis Michael Jackson és Justin Timberlake keveréket. Az biztos, hogy Austin szakított a régi elektro hangzással és poposabb irányba indult el, ami szerintem nem is baj, hiszen így legalább szert tehet egy kis egyediségre. A dal egyébként azon kívül, hogy dallamos, fülbemászó, semmi extra, a nagy visszatéréshez egy nagyobb durranás kellett volna, valószínűleg nem véletlen, hogy még csak 2 millióan látták, ami Austin-hoz képest kevés. 

Videó: A klip koncepciója nagyon megfogott, örültem, hogy egy történetet mesél el, van valós helyszíne, szereplői, és nem csak reflektorfények villóznak össze-vissza Austin pedig idétlen hip-hop tánchoz hasonló mozdulatokat mutat be. 
A videó hangulatát is nagyon eltalálták, megint egy tipikus össznépi táncos videó, egyszerű emberekkel, ami valahogy mindig bejön. A szereplők kiválasztása is nagyszerűen sikerült, sokszínűek és szerethetőek, és a rövid kis monolóuk is elég volt ahhoz, hogy megállapítsuk kiváló munkát végeztek. 
Nekem kicsit szürreális Austin-t ilyen irodai alkalmazottként látni, túlságosan kilóg közülük a szép kis pofijával, bár nem Autin a legfurább jelenség a klipben, szóval ez simán elhanyagolható tény.

Összességében tehát a videó egész jól sikerült, játékos, bulis, őrült, sokszínű és merész, bár még simán normális keretek között, Austin pedig nagyon jóképű benne. Ezzel szemben viszont a dal lehetett volna jobb is. 

Értékelés: 6/10 Számomra körülbelül négy pontot és a dal, a klip miatt viszont muszáj többet adnom rá. 

Nektek mi a véleményetek róla? Egyetértetek velem? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

m